Відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживачів» купуючи товар у нас клієнти можуть повернути його протягом 14 календарних днів з моменту здійснення покупки за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

Як зробити обмін / повернення товару?

Про ваші наміри потрібно сповістити менеджера інтернет магазину, після чого ви зможете зробити самостійний привіз товару в магазин, або доставити товар перевізником "Нова Пошта"

Товар необхідно супроводжувати чеком або накладною (дата покупки не більше 14 днів) в заводській упаковці, не повинно бути ознак використання товару.

При доставці перевізником "Нова пошта", як тільки товар буде відправлений, клієнт повинен сповістити менеджера про це, повідомивши йому номер декларації (СМС, телефонний дзвінок, електронна пошта) посилки. Доставка товару здійснюється за попереднім погодженням з магазином, за рахунок покупця.